سایت کیپر

معرفی سایت ها

اموزش دستشویی سگ

اموزش دستشویی سگ

مشکل دستشویی سگ ها در خانه

می توان سگ ها را در این مورد به سه نوع کلی تقسیم کرد . سگ هایی که به سختی آموزش می بینند و به شدت از دستشویی کردن در یک جای خاص یا در توالت شخصی خود امتناع می کنند . سگهایی که مکان های زیادی را بو می کشند و در جاهای مشخص اما زیادی مدفوع و ادرار می کنند و دسته آخر سگهایی که به خوبی محلی را که باید دستشویی کنند را میشناسند و برای صاحبین خود مشکل ساز نیستند . اگر شما نیز دارای سگ هستید و قصد آموزش دستشویی کردن سگ خود را در خانه دارید حتما این مقاله را تا انتها دنبال نمایید تا این مشکل را با راهکارهایی که از بهترین متخصصین و سایت های مطرح برداشته شده است حل نمایید .

شما نیز نظرات و تجربیات خود را برای راهنمایی بهتر سایر عزیزان در انتهای مطلب درج نمایید .

تشخیص بدهید سگتان چه زمانی دستشویی دارد

سگ شما چه سگی بالغی باشد چه یک سگ کوچک شما بایستی برای شروع آموزش ابتدا سیگنال هایی را از آن دریابید که چه زمان هایی قصد دستشویی کردن دارد . شاید در ابتدا برای شما مشکل باشد این موضوع اما با چند روز زیر نظر گرفتن سگ خود حتما نشانه هایی را خواهید یافت . چیزی که در مورد همه سگ ها مشخص است و ما می دانیم این است که آن ها بعد از غذا خوردن یا نوشیدن و بعد از چند ساعت خوابیدن یا در جعبه قرار گرفتن به مکان خود برای دستشویی می روند . سگ خود را در همچین موقعیت هایی آزادانه قرار دهید تا عادات او را بشناسید و به دنبال نشانه هایی همچون رفتن به سمت مکانی خاص ، قدم زدن همراه با بو کشیدن ، رفتن در یک مکان دور از چشم ، شروع به چمگاته زدن یا پا بلند کردن بگردید .

نقطه ای را انتخاب کنید که “لکه کوچکی” در آن تعیین شده باشد.

برای آموزش دستشویی کردن سگ می توانید با یک طناب یا قلاده سگ خود را به قسمتی از خانه یا حیاط خود ببرید و در آن مکان نگه دارید که کار خود را آنجا انجام بدهد شاید در ابتدا امتناع از آن ببینید اما کم کم برای او نهادینه می شود که وقتی او را به آن نقطه مشخص می برید وقت دستشویی کردنش می باشد حتما با کمی ممارست و تشویق سگ می توانید این پروسه را با موفقیت بگذرانید .

منتظر بمانید

او را به نقطه ای خاص برسانید و در همانجا منتظر بمانید و بایستید ، نیازی نیست چیزی بگویید و یا کاری انجام بدهید صبر کنید تا او دریابد که چه کند و بعد از آن شما کلمه مورد نظری را انتخاب کنید و در چنین مواقعی به کار ببرید کلمه ای که به سگ بفهماند وقت آن است که دستشویی بکند که هر کلمه ای می تواند باشد فقط نکته بسیار مهم آن است که هر کسی با سگتان سرو کار دارد و یا آن را بیرون می برد حتما برای دستشویی کردن سگ از همان کلمه استفاده نماید . با تمرین این مورد کم کم شاهد آن خواهید بود که سگ شما نیز آموزش دستشویی سگ در خانه خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است .

پس از پایان کار ، به او بگویید “بله” یا “خوب” (هر کلمه ای را که به او می گویید دستور صحیح را انجام داده است) ، یا اگر از کلیک کننده استفاده می کنید زمان آن است که کلیک کند. سپس هر چه انگیزه سگ شما بیشتر باشد ، با یک مداحی یا ستایش پاداش دهید. این کار گرفتن رفتار در مقابل آموزش رفتار سگ است (آموزش همان کاری است که ما برای بیشتر مهارتهای آموزشی انجام می دهیم).
اگر او فقط 5 دقیقه نشسته و به شما خیره شده است ، به داخل برگردید و ظرف 15-30 دقیقه دوباره امتحان کنید. به همین دلیل مفید است که بدانید او قطعاً مجبور است برود ، بنابراین شما تمام شب داخل و خارج نمی شوید تا بفهمید

+ نوشته شده در  پنجشنبه 29 آبان 1399ساعت 1:16  توسط انصاری 

طراحی سایت شرکت نظافتی

طراحی سایت شرکت نظافتی

داشتن وب سايت و حضور در دنياي مجازي به خصوص در موتور جستجوي گوگل امروزه براي شركت هاي نظافتي و خدماتي بسيار ضروري شده است زيرا كه افراد به اولين مكاني كه مراجعه مي كنند تا شركتي را براي انجام نيازهاي خود بيابند گوگل است . شما براي حضور در اين رقابت پر سود اول از همه بايد اقدام به طراحي سايت شركت نظافتي بكنيد تا بتوانيد خدمات خود را در كنار ساير رقبايتان به مشتريان بالقوه و متقضيان خدمات خود معرفي بنماييد .
البته بايد اين نكته را نيز مد نظر قرار دهيد كه بايد سايتي با كيفيت و توسط افراد متخصص طراحي نماييد تا بتوانيد نتيجه بگيريد . مجموعه سايت كيپر با حضور متخصصين با دانش و با تجربه خود مي تواند سايت هايي با بالاترين كيفيت و قيمت هاي عالي را براي شما آماده نمايد

پيش نيازهاي داشتن وب سايت چيست

فرقي نمي كند كه شما به دنبال طراحي سايت شركت نظافتي هستيد و يا سايتي در زمينه ديگر براي اينكه شما يك وب سايت خوب و با كيفيت داشته باشيد نياز به مولفه هايي داريد تا بتوانيد در رقابت با ساير سايت هاي خدمات و نظافتي پيروز شويد . در زير مختصرا به مواردي كه نياز هست پيش بيني نماييد براي داشتن يك سايت با كيفيت اشاره خواهد شد .

دامنه يا اسم سايت : اولين قدم در شروع طراحي سايت براي شركت نظافت و خدمات منزل پيدا كردن يك اسم زيبا و برند گونه است به نحوي كه هم گوياي كسب و كار شما باشد و هم اينكه مشتريان آن را به راحتي به ذهن بسپارند . شايد انتخاب نام و اسم دامنه به آن راحتي كه شما تصور مي كنيد نباشد زيرا كه بسياري از نام ها خريداري شده اند و هم اكنون افرادي هستند كه در حال فعاليت با آن نام ها در فضاي اينترنت هستند . دامنه هاي دات آي آر هزينه اي حدود پنج هزار تومان در سال قيمت گذاري شده اند و هزينه هاي دات كام نيز براي مدت يكسال حدود 300 هزار تومان مي باشد . اگر شما قصد تبليغات در گوگل را داريد حتما بايستي دامنه دات كام تهيه نماييد زيرا كه پسوند آي آر به دليل تحريم هاي گوگل جوابگوي تبليغات شما نخواهد بود .

هاست : هاست فضايي اشتراكي از سرور شركت هايي هستند كه اينگونه خدمات را به شما ارائه مي دهند . هاست فضايي است كه اطلاعات سايت شما از قبيل قالب ، تصاوير ، متون و ديگر فايل ها بر روي آن ذخيره مي گردد و بازديد كنندگان زماني كه به سايت شما مراجعه مي كنند آن اطلاعات از هاست براي آنها به نمايش در خواهد آمد . بايد دقت داشته باشيد كه اگر قصد داريد سايت شما رتبه هاي خوبي در گوگل كسب نمايد بايستي هاستي با كيفيت بالا تهيه نماييد . سرعت ، امنيت بالا ، پشتيباني قوي ، عدم قطعي سايت ، ارائه اس اس ال و … از جمله ويژگي هايي هست كه يك هاست مناسب بايد داشته باشد . براي انتخاب يك هاست مناسب براي وب سايت خود مي توانيد با كارشناسان ما مشاوره رايگان داشته باشيد .

انتخاب شركت يا فرد براي طراحي سايتتان : در اين مرحله حتما دقت داشته باشيد زيرا كه انتخاب اشتباه شما نه تنها شما را به هدفتان نخواهد رساند بلكه جز صرف بيهوده هزينه و زمان براي شما عايدي در پي نخواهد داشت . حتما شركت يا فردي را انتخاب نماييد كه داراي نمونه كارهاي خوب و مناسبي باشد و قيمت مناسبي هم به شما پيشنهاد دهد . متاسفانه سو استفاده ها از بي اطلاعي برخي از عزيزان در پروسه طراحي سايت شركت نظافتي سبب گرديده كه برخي از شركت ها رقم هاي بسياري را از مشتريان طلب نمايند و يا اينكه برخي از افراد با پيشنهاد رقم هاي پايين تر سايت هاي بسيار بي كيفيت با پشتيباني ضعيف را ارائه بدهند . ما به شما تضمين خواهيم نمود كه مجموعه سايت كيپر يكي از بهترين انتخاب هاي شما براي رسيدن به خواسته هايتان با قيمتي منصفانه و يك پشتيباني عالي مي باشد .

آماده نمودن محتوا و تصاوير براي درج در سايت : بعد از اينكه مراحل بالا طي شد شما بايد با توجه به نياز خود و همچنين مشاوره با طراح مطالب و تصاوير را با كيفيت مناسب و قابل قبول در اختيار طراح قرار دهيد تا پروسه طراحي سايت شما سريعا شروع شود و به تعويق نيوفتد .

+ نوشته شده در  شنبه 24 آبان 1399ساعت 20:27  توسط انصاری 

اتوبار رسالت تهران باربری

اتوبار رسالت تهران باربری

همیشه در میان نام ها ی متعدد در زمینه ی بار بری و حمل و نقل وسایل ،نام تهران باربری با سال ها تجربه و پشتوانه کاری متعهدانه در صدر میدرخشد. ما در تهران باربری برانیم تا بهترین خدمات را با کم ترین هزینه در کوتاه ترین زمان در اختیار مشتریان گرامی قرار دهیم. طی سال های متمادی شعار مجموعه ی تهران باربری مشتری مداری و خدمات رسانی با بهترین کیفیت بوده . اگر به دنبال باربری رسالت هستید توصیه ی ما به شما این است که با انتخاب تهران باربری با خیال آسوده بهترین نتیجه را برای خود و خانواده ی گرامیتان به ارمغان آورید. تهران باربری   بهترین خدمات خود را با داشتن نیرو های آموزش دیده ،متعهد ،مجرب ، اخلاق مدار و همچنین خودرو های مناسب باربری و حمل وسایل به انتخاب خودتان با قیمت های مناسب به صورت بیست و چهار ساعته در اختیارتان قرار میدهد.تمام خودرو ها و وسایل حمل و نقل  باربری رسالت مجهز به پتو و ضربه گیر هستند تا از هر گونه اسیب احتمالی وارده به وسایل شما مشتریان گرامی جلوگیری شود. تهران باربری متخصص در امر جابه جاییی هر گونه وسیله، کالا و حمل هر گونه وسیله شکستنی ،حساس ،ظریف و حتی ظروف چینی و بلوری جات همراه یک بسته بندی حرفه ای همگام با متد روز دنیا در تلاش است تجربه ی یک بار بری ایمن و به دور از استرس را داشته باشید. بی شک شما در انتخابتان نهایت دقت را انجام میدهید و تهران باربری منطقی ترین انتخاب برای جابه جایی وسایل ارزنده شماست برای تیم کاری ما فرقی ندارد وسیله ی انتخابی شما برای جا به جایی بزرگ باشد یا کوچک ما همواره در تلاشیم وسایل شما را تضمین شده به مقصد برسانیم.

 

تهران باربری این نام پر اوازه در امر جابه جای وسایل همیشه در تلاش است تا بهترین خدمات خود را در هر کجای تهران و حومه هستید خدمتتان ارایه دهد ،نیرو های ما آماده هستند تا تمام انچه را نیاز دارید برای شما فراهم و پایه ریزی کند.

همیشه مجموعه ای در خشان است که مدیریتی عالی و کارکنانی متعهد داشته باشد.مجموعه ی تهران باربری نیز از این قاعده جدا نیست .این مجموعه با داشتن مدیریتی قابل و توانا در سطح تهران همیشه پیشرو بوده و توانسته بهترین سرویس ها و خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. حمل و نقل و جابه جایی انواع وسایل تخصص ماست ما از صفر تا صد تمام کار ها را انجام می دهیم تا خدمتی را در اختیارتان قرار دهیم که در خور و شایسته ی شما باشد و همه ی این ها در سایه ی مدیریتی توانا و کارکنانی مجرب امکان پذیر است.

با مشاورین (رایگان) ما در مجموعه ی تهران باربری تماس حاصل فرمائید تا همکاران من بتوانند تا مقصد مورد نظر شما را یاری کنند.

شرکت تهران باربری چه خدمات ارزنده و متنوعی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه میدهد؟!

ما در مجموعه تهران بار بری( در محدوده ی باربری رسالت) به پشتوانه تجریه ی کاری خود در زمینه ی حمل و نقل وسایل به تمام نیاز های مشتریان خود واقف هستیم و دائما در تلاشیم که همیشه حتی از خود نیز پیشی بگیریم و خدمات رسانی خود را همیشه عالی پیش ببریم. در ادامه با من همراه باشید تا قسمتی بسیار کوچک از خدماتی که ما به شما ارائه می دهیم را خدمتتان بازگو کنم.

۱_تهران باربری به صورت بیست و چهار ساعته در خدمت شما مشتریان عزیز است .شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز حتی ایام تعطیل حمل و نقل وسایل خود را به ما بسپارید و خیالتان از چندو چون ماجرا راحت باشد چرا که بزرگ ترین و پرسابقه ترین مجموعه باربری در کنار شمات.

۲_نیرو های کار آزموده به هر تعداد که بخواهید در اختیار شما قرار میگیرد.افراد ما با نهایت صبر و حوصله و شعار اخلاق مداری در کنار شما هستند تا آنچه را که مایل هستید برایتان انجام دهند.در مجموعه ی باربری ما نیرو های بی کیفیت حذف میشوند تا ما بتوانیم همیشه بهترین خدمات و برترین  نیروهای کاری در اختیارتان قرار دهیم.

۳_حمل بار با نهایت دقت و ایمنی بالا .یکی از مواردی که ما به ان مفتخر هستیم برخورداری از نیروهای کار آزموده در امر جابه جایی وسایل شماست .ما به شما اطمینان میدهیم که نیروهای خود را گلچین کرده ایم و آن ها با تعهد کاری بالایی که دارند وسایل شما را همچون وسایل خود میدانند و ان ها را با نهایت دقت و بدون هیچ اسیبی به مقصد مورد نظر شما میرسانند.

۴-بسته بندی ویژه ی وسایل شما مطابق با متد روز دنیا.همیشه برای کسانی که قصد جابه جایی وسایل خود را دارند این موضوع یک دغدغه ی بزرگ بوده که وسایل ان ها هنگام جابه جاییی اسیبی نبیند ما این مورد را نیز در نظر میگریم و تمام وسایل شما اعم از مبلمان ،یخچال ،پیامو و یا هر وسیله ای دیگری را با ابزاری که در اختیار داریم به خوبی بسته بندی میکنیم. در ادامه بیشتر در رابطه با بسته بندی وسایل توضیح میدهم‌.

۵-نیروهای مخصوص چیدمان وسایل در خدمت  شماست تا به بهترین شکل ممکن خدمتی را که برای ان آموزش های فروان دیده اند را در اختیارتان قرار دهند.

۶_به جرات میتوانم بگویم انتخاب شما برای وسیله ی حمل و نقل بسیار بالاست وشما میتوانید بر حسب نیازتان هر وسیله ای که مورد نیاز است را انتخاب کنید .میتوانید از وسیله های حمل و نقل مسقف نیز استفاده کنید تا در زمستان یا هر تایمی وسایل شما کمترین اسیب را ببیندد .تمام وسایل حمل و نقلی ما در محدوده ی باربری رسالت موکت کاری شده اند تا بتوانیم خدمتی ویژه را برایتان به ارمغان اوریم.در باربری رسالت شما میتوانید بسته به حجم اثاثیه ی خود ماشین باری مناسب را سفارش دهید.باربری ما داری عنواع ماشین از جمله نیسان، خاور شش متری و هشت متری است‌.

۷_ ما تمام وسایل مورد نیاز برای امر جابه جایی وسایل را در اختیار داریم تا به وسیله ی ان ها بتوانیم وظیفه ی خود را به بهترین شکل ممکن ارایه دهیم. چند مورد از وسایلی که همراه داریم: کارتن های چند لایه،چسب، طناب ،ساک های مخصوص ،پتو،موکت،فوم کیسه های حباب دار ،روزنامه باطله، چادر،سلفن و …..

۸_برخورداری از رانندگانی حرفه ای و بسیار ماهر و به طور امیانه اگر بخواهم بگویم رانندگان ما بلده راه هستند و جاده ها را به خوبی می شناسند. ان ها در کمال صبر و حوصله با بالاترین دقت رانندگی میکنند تا وسایل شما صحیح و سالم به مقصد مورد نظرتان برسند.

+ نوشته شده در  يکشنبه 11 آبان 1399ساعت 21:18  توسط انصاری 

خرید مبدل حرارتی صفحه ای

خرید مبدل حرارتی صفحه ای

مبدل حرارتي صفحه اي

در اين مطلب مي خواهيم در مورد مبدل هاي حرارتي از نوع صفحه اي صحبت كنيم و بدانيم در چه نوع هايي وجود دارند و توضيحاتي در مورد چگونگي عملكرد ان ها صحبت كنيم .

مبدل حرارتي صفحه اي چيست ؟ 

مبدل حرارتي صفحه‌اي نوعيمبدل حرارتي مي باشد . اين مبدل حرارتي داراي تعداد زيادي از صفحات فلزي نازكمي باشد كه ،موجب تبادل حرارت بالا بين  سيال گرم و سرد مي‌شوند .اگر بخواهيم در مورد عملكرد اين نوع از مبدل حرارتي صحبت  كنيم مي توانيم بگوييم كه اساس عملكرد اين نوع مبدل به اين شكل است كه از دو جهت مخالف سيال سرد و گرم وارد مبدل مي‌شوند و سيالات وارد شده به صورت يكي در ميان بين صفحات فلزي جريان مي‌يابند و با يكديگر تبادل گرما مي‌كنند.

صفحات اين گونه مبدل به صورت متقارن پشت سرهم قرار مي گيرند و سيال گرم و سرد مابين اين صفحات در گردش مي باشند، آرايش سطح صفحات باعث ايجاد امواجي در سيال شده و به اين ترتيب انتقال حرارت و برودت دما بين دو سيال به سرعت صورت مي گيرد.

اين گونه مبدل هاي حرارتي كه به صورت صفحه اي مي باشند  مزايايي براي مصرف كننده دارند كه در اين جا لازم است در مورد ان ها صحبت شود .

ويژگي هايي كه اين صفحات را متمايز مي كند :

  1. انتقال حرارت بهتر و بازدهي بالاتر نسبت به ساير مبدل‌ها
  2. قابليت تغيير سطح تبادل حرارت
  3. فضاي اشغال شده كمتر
  4. تعمير و نگهداري آسان
  5. وحجم كم و مايع خيره شده در داخل مبدل

حال مي خواهيم در مورد مزيت هايي كه اين مبدل حرارتي صفحه اي به نسبت مبدل حرارتي شل و تيوپ را بررسي كنيم و به صورت مختصر مي توانيم بگوييم كه  با توجه به موجدار بودن صفحات كه جريان گردابي سيال را افزايش مي دهد و در نتيجه عدد رينولدز كمتري سبب مي شود و اينكه جريان سيال در خلاف جهت است، راندمان انتقال حرارت هميشه ۳ تا ۵ برابر بيشتر از مبدل حرارتي شل و تيوب مي باشد. در يك مبدل حرارتي صفحه اي با افزايش تعداد صفحات مي توان ظرفيت مبدل را افزايش داد. اين تنوع توليد باعث شده اكثريت مصرف كنندگان، مبدل هاي صفحه اي را به ساير مبدل ها ترجيح دهند.

از آنجا كه كانال هاي جريان كاملا كوچك هستند جريان قوي گردابه اي و توربولانس موجب بزرگ بودن ضرايب انتقال حرارت و افت فشارها مي گردد به علاوه بزرگ بودن تنش برشي موضعي باعث كاهش تشكيل رسوب مي شود. واشرها از نشتي سيال به بيرون مبدل جلوگيري مي كنند و سيال ها را در صفحات به شكل مورد نظر هدايت مي نمايند.

تاريچخه مبدل حرارتي صفحه اي 

امروزه ي روز مبدل هاي بسياري پا به عرصه ي حضور گذاشته اند كه به صورت كلي يكي پس از ديگري كه به وجود مي آيند نقض ها و كاستي هاي قبلي را در مورد بعدي رفع شده و يا علم و تكنولوژي كمك كرده تا نوع بهتري از جنس را براي اين گونه مبدل ها و ديگر مبدل هاي حرارتي به دنيا عرضه كنيم . اما در مورد قدمت اين نوع از مبدل مي توان گفت كه نزديك به ۱۰۰ سال است كه اين گونه مبدل ها به وجود اماده اند و به مرور زمان هر چه كه گذشته رفع نقض شده و نوع بهتري از اين صفحات به وجود اماده اند  .

اجزاي تشكيل دهنده ي مبدل حرارتي صفحه اي چه چيزهايي مي باشند ؟

حال هب نطقه ي مهمي از اين مطلب رسيديم و مي خواهيم درمورد اجزاي تشكيل دهنده ي اين مبدل هاي خوب و به صرفه صحبت كنيم به صورت كلي مي توان گفت ااجزاي مبدل حرارتي صفحه اي عبارتند از :

جزاي اصلي مبدل هاي حرارتي صفحه اي:

  • واشرهاي روي صفحات، مجاري سيال از يكديگر را به طور مطمئن آب بندي مي كنند.
  • دسته صفحات از تعدادي صفحات حرارتي بر اساس سطح انتقال حرارت مورد نياز تشكيل شده است.
  • فريم كه دسته صفحات را احاطه مي نمايد با پيچ هايي به يكديگر محكم مي شوند.
  • جهت جريان داخل مبدل از طريق واشر تعيين مي شود.
  • اتصالاتي براي ورود و خروج سيالات معمولا روي فريم ثابت مبدل حرارتي در نظر گرفته مي شود. در صورتي كه جريان چندپاسي باشد، اتصالات بايستي روي فريم ثابت و فريم متحرك قرار داده شوند.

انواع مبدل هاي حرارتي صفحه اي

  1. تك پاس
  2. چند پاس

حال به صورت خلاصه درمورد ان ها صحبت مي كنيم .

 

چندپاس
در صورتي كه شدت جريان نسبت به شدت انتقال حرارت كمتر باشد و سطح آلايندگي بالا نباشد، مزيت آن اين است كه اثر انتقال حرارت را به طور قابل ملاحظه اي با طراحي چند پاس طرف داغ و طرف سرد مي توان افزايش داد ولي اشكال اين گونه طراحي اين است كه در صورت نياز به افزايش ظرفيت مبدل حرارتي، لوله كشي نازل فريم متحرك بايستي اصلاح شود.

تك پاس و چند-چند پاس
اين يك مبدل حرارتي با كارايي مناسب است كه مي تواند در يك دستگاه مبدل حرارتي با استفاده از فريم جداكننده، انتقال حرارت بيش از ۳ نوع سيال را ميسر نمايد. اين نوع مبدل بيشتر به عنوان استريلايزر در صنايع غذايي استفاده مي شود.

اگر به دنبال يك مبدل حرارتي خوب مي گرديد كه صورت كاملا تخصصي زير نظر متخصصين ساخته شده باشد لازم است با شركت نوين مبدل تماس گرفته و از خدمات به روز ما بهره مند شويد .

شركت نوين مبدل اينجاست تا به شما بهترين ها ارايه دهد .

مختصري درمورد تاريخ و قدمت شركت نوين مبدل 

شركت توليد صنعتي نوين مبدل تهران در سال ۱۳۷۰ در زميني به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع واقع در تهران با توليد محصولات حرارتي و برودتي كار خود را آغاز نمود و سپس توليد انواع مبدلهاي حرارتي و اواپراتور كندانسور و كويلها را به توليدات خود اضافه كرده است .با تلاش و پشتكار فراوان و بهره گيري از متخصصين فني و كارآمد و با اتكا به پرسنل متخصص و تجارب پيشكسوتان اين صنعت توليد انواع محصولات حرارتي و برودتي را آغاز و روانه بازار تاسيسات گرديد .
اين محصولات داراي استاندارد هاي لازم بوده و در طي فرايند توليد مورد بازرسي كارشناسان موسسه استاندارد قرار گرفته است . شركت توليدي و صنعتي نوين مبدل تهران عواملي چون بالاترين كيفيت ، پايين ترين قيمت و تسريع در زمان ممكن جهت تحويل كالا را سر لوحه برنامه هاي خود قرار داده و به آن توجهي خاص نموده تا بتواند رضايت مشتريان را به نحو احسن جلب نمايد .

شركت توليد و صنعتي نوين مبدل تهران با دارا بودن تيم مهندسي و توليدي مجرب از امكانات و تجهيزات پيشرفته در زمينه طراحي و ساخت انواع محصولات خود مطابق با آخرين استاندارد هاي بين المللي استفاده مي كند . اين شركت همواره بر اين باور است با كسب تجربه و تخصص بيشتر در اين زمينه بتواند در بازار تاسيسات رتبه هاي اول را كسب نمايد . شركت نوين مبدل تهران با شعار مطمئن و توانا ، در ارتقاي كيفيت محصولات مي كوشد و اميدوار است به ياري حق و تلاش بي وقفه و پايان ناپذير كليه مديران و پرسنل به رتبه هاي اول موفقيت دست يابد .

اگر به دنبال بهترين ها هستيد هم اكنون با ما تماس گرفته با بهترين خدمات را به شما ارايه دهيم ، هر گونه سوال و مشاوره ي رايگاني مي خواهيد هم اكنون با ما تماس بگيريد .

شماره ي تماس با متخصصين شركت نوين مبدل :

۰۲۱۷۷۲۹۸۸۷۱
شماره ما را از ۱۱۸ بخواهيد .
۰۹۱۲۷۹۵۶۹۳۴ – ۰۹۱۲۳۹۰۹۱۳۷

+ نوشته شده در  پنجشنبه 8 آبان 1399ساعت 18:39  توسط انصاری